.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار قائمشهر ابقا شد
اعضای شورای ششم قائمشهر پس از مراسم تحلیف و انتخاب رئیس و نایب رئیس، عباس صالح‌زاده شهردار این شهر را به عنوان سرپرست تا زمان تعیین شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری در همین مسئولیت ابقا کردند.

به گزارش شمال نیوز، مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای قائمشهر و ارطه روز پنجشنبه و در دو جلسه مجزا با حضور فرماندار و همه اعضای جدید شورای این دو شهر در فرمانداری شهرستان قائمشهر برگزار شد.

۹ عضو شورای ششم متشکل از سید هادی فضلی وسطی کلائی، صادق برزویی، مهدی ابراهیمی بشلی، احسان اسماعیلی نجار، ایمان پویامهر، مفید اسماعیلی سراجی، سعید برزگر کوچکسرائی، رضا خانی کوچکسرائی و جعفر احمدی در نخستین جلسه رسمی این شورا عباس صالح‌زاده را تا زمان رسیدن به نظر نهایی برای انتخاب شهردار جدید، به عنوان سرپرست شهرداری قائمشهر معرفی کردند.

صالح‌زاده در انتخابات شورای پنجم به عنوان یکی از منتخبان مردم به عضویت پارلمان شهری قائمشهر در آمد و ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ پس از استعفای بهمن معین‌پور از مسئولیت شهرداری قائمشهر، با رأی اعضای شورای پنجم برای دومین بار به عنوان شهردار قائمشهر انتخاب شد. او سال ۱۳۸۸ نیز پس از یک دوره سرپرستی شهرداری از سوی شورای وقت قائمشهر به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود.

در این جلسه احسان اسماعیلی نجار که سابقه سه دوره عضویت در شورای شهر قائمشهر را دارد به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد. ایمان پویامهر به عنوان نائب رئیس، صادق برزویی به عنوان خزانه‌دار، رضا خانی و سعید برزگر هم به عنوان منشی‌های اول و دوم انتخاب شدند.

اعضای شورای ۵ نفره شهر ارطه نیز پس از تحلیف و ادای سوگند، مرتضی آراسته را به عنوان رئیس، رجبعلی مجدی نائب رئیس، ذبیح‌الله تقوی خزانه‌دار و هادی محمدی و امیرحسین علائیان را به ترتیب به عنوان منشی اول و دوم انتخاب کردند.

همچنین خلیل زارع نیز با اکثریت آراء اعضای شورای شهر ارطه به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد. پیش از این حبیب‌الله قاسمی شهردار ارطه بود./ ابرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.333 seconds.